čtvrtek 22. listopadu 2012

1. den, 2. den, 3. den

Ahooj holky,
jak jsem řekla, začala jsem jezdit na rotopedu. Musím říct, že jak na něj nejsem zvyklá a ke všemu máme doma asi nějakou tvrdou sedačku, ptž mám snad "modřinu" přes celý zadek! :D S jídlem jsem taky naprosto spokojená, přemýšlím, že vám začnu psát svoje jídelníčky. Akorát hřeším každý čtvrtek a každou neděli a k večeři si dávám činskou polévku. Bývám v práci od 17 hodin do 22 hodin a ta polévka je jediná, která mi k tý večeři nejvíce vyhovuje. Bohužel...ale začínám na sobě pociťovat změnu, ptž mám pocit, že kalhoty na mě už trošku plandají. Ale oficiálně se přeměřím až za měsíc. No joooo, znám se, nevydržím to....ale vám to prozradím až za měsíc :D

zítra jdu na kamarádova maturitní ples...už se těším :) když se mi povede líčení a účes, tak vám sem hodím nějakou fotku...a jak se máte vy? já teď budu muset celý víkend ležet v němčině, ptž jsem se přihlásila na obchodní zkoušku a OPĚT jsem nechala všechno na poslední chvíli...grrr...

Zdroj

2 komentáře:

  1. jéé jsi roztomilá, děkuju :) ale já jsem myslela vzhled jako na blogu :)
    taky jsme měli rotoped, ale já jsem si ho s babičkou vyměnila za AB-revo a koupila si k tomu orbitrek :) cvičí se krásně :)
    už takhle brzo maturák? já ho mám až v únoru :)

    OdpovědětVymazat
  2. to mě mrzí s tím přítelem :-( třeba se to ještě nějak zlepší!! musíš věřit :)

    OdpovědětVymazat